Tulpen boven Amsterdam: Plannen & perspectief

vrijdag 9 april 2021, 14:30 uur

Het is voorjaar! De eerste bloemen staan in bloei en ook de tulpen komen er aan. Destinatiemarketingorganisatie Holland boven Amsterdam initieert al een aantal jaar de succesvolle campagne Tulpen boven Amsterdam. Ook dit jaar, zij het wat anders dan voorgaande jaren. In deze stream vertellen een aantal belangrijke samenwerkingspartners wat er dit jaar gaat gebeuren en geven ze een doorkijkje naar 2022. Kijk en luister mee naar inspirerende ondernemers en krijg een kijkje achter de schermen bij het opzetten van een marketingcampagne.

Deze stream later verder kijken?

Blijf tevens op de hoogte van nieuwe NHNEXT streams. 

Deel deze pagina

LinkedIn
Facebook
Twitter
Ron Wolters. Foto Natasja van der Woude

RON WOLTERS

GESPREKSLEIDER, PRESENTATOR, CULTUURADVISEUR, QUIZMASTER
Ron Wolters is jarenlang directeur van Theater De Willem in Papendrecht en daarna Museum Broekerveiling in Broek op Langedijk geweest. Op dit moment doet hij advies- en interimwerk in museum, theater en evenementen en is daarnaast lid van de Raad van Advies van DMO Holland Boven Amsterdam.
ArnoKroon

ARNO KROON

EIGENAAR FLORATUIN JULIANADORP, COMMISSIONAIR BIJ CNB EN NARCISSENSPECIALIST
Eigenaar van de Floratuin in Julianadorp, een showtuin met meer dan 3.000 verschillende voorjaarsbloeiers. Arno is narcissenspecialist, maar ook voor bijzondere bolgewassen en tulpen kunt u hem benaderen. Enkele jaren geleden werd op initiatief van Arno Kroon de Floratuin opgezet. Arno is bloembollen-commissionair en één van de beste bloembollen-soortenkenners van de Noord-Holland Noord.
foto Sjim Kapiteijn

SJIM KAPITEIJN

MARKETING MANAGER BIJ KAPITEIJN GROUP, BESTUURSLID VOORJAARSBEURS LENTETUIN BREEZAND
Sjim is marketingmanager bij de Kapiteyn group. Kapiteyn group levert oplossingen als het gaat om bloembollen: van consumentenverpakkingen voor de retailer maar ook bloembollen voor broeiers op pot of snijbloemen. Dit doen zij al meer dan 90 jaar. Naast zijn functie als marketing manager ondersteunt hij het team van de Lentetuin Breezand, één van de zes grootste evenementen in Hollands Kroon en de mooiste overdekte bloemenshow van Nederland, bij PR en marketingwerkzaamheden.
peter tas

PETER TAS

MEDE-EIGENAAR COMMUNICATIEBUREAU CAMPAIGNS EN RESULTS
Client Service Director bij full service communicatiebureau Campaigns &Results en mede-eigenaar. Campaigns &Results verzorgt de on- en offline campagnes voor het project destinatiemarketing voor zowel de Destinatiemarketingorganisatie Holland Boven Amsterdam als ook voor de destinatiemarketingopdracht voor de Kop van Noord-Holland vanuit de Kop Werkt! Tulpen Boven Amsterdam is een van de succesvolle campagnes die voortgekomen is uit de samenwerking tussen ondernemers, evenementen, gemeenten en HbA.
Marlies Groot (2)

MARLIES GROOT

MARKETING MANAGER DMO HOLLAND BOVEN AMSTERDAM
Marlies Groot is marketingmanager van destinatie marketingorganisatie Holland boven Amsterdam, dat onderdeel is van Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord.

Gerelateerde livestreams

Toerisme & recreatie

Podcast: Het benutten van de natuurlijke potentie en daarmee verhogen van de gastbeleving

19 sep 2024
Toerisme & recreatie

Podcast: Vergroten van de natuurinclusiviteit bij verblijfsrecreatie, wat levert dit je op?

12 sep 2024
Toerisme & recreatie

Podcast: Verdubbel je bedrijfsresultaat in de verblijfsrecreatie in zes stappen

06 jun 2024
Toerisme & recreatie

Podcast: Taskforce Vitale Verblijfsrecreatie stelt zich voor

14 mei 2024
Toerisme & recreatie

Podcast: verschillende generaties op de werkvloer

11 okt 2023
Toerisme & recreatie  Ondernemen & innoveren

Podcast: kosteneffectieve online marketing

01 nov 2022

Niets missen?

De programmering van NHNEXT wordt continu aangevuld met nieuwe livestreams over uiteenlopende onderwerpen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang één keer per twee weken de programmering per mail.