Het is voorjaar! De eerste bloemen staan in bloei en ook de tulpen komen er aan. Destinatiemarketingorganisatie Holland boven Amsterdam initieert al een aantal jaar de succesvolle campagne Tulpen boven Amsterdam. Ook dit jaar, zij het wat anders dan voorgaande jaren. In deze stream vertellen een aantal belangrijke samenwerkingspartners wat er dit jaar gaat gebeuren en geven ze een doorkijkje naar 2022. Kijk en luister mee naar inspirerende ondernemers en krijg een kijkje achter de schermen bij het opzetten van een marketingcampagne.
Ron Wolters is jarenlang directeur van Theater De Willem in Papendrecht en daarna Museum Broekerveiling in Broek op Langedijk geweest. Op dit moment doet hij advies- en interimwerk in museum, theater en evenementen en is daarnaast lid van de Raad van Advies van DMO Holland Boven Amsterdam.
Foto door Natasja van der Woude
Eigenaar van de Floratuin in Julianadorp, een showtuin met meer dan 3.000 verschillende voorjaarsbloeiers. Arno is narcissenspecialist, maar ook voor bijzondere bolgewassen en tulpen kunt u hem benaderen. Enkele jaren geleden werd op initiatief van Arno Kroon de Floratuin opgezet. Arno is bloembollen-commissionair en één van de beste bloembollen-soortenkenners van de Noord-Holland Noord.
Sjim is marketingmanager bij de Kapiteyn group. Kapiteyn group levert oplossingen als het gaat om bloembollen: van consumentenverpakkingen voor de retailer maar ook bloembollen voor broeiers op pot of snijbloemen. Dit doen zij al meer dan 90 jaar.
Naast zijn functie als marketing manager ondersteunt hij het team van de Lentetuin Breezand, één van de zes grootste evenementen in Hollands Kroon en de mooiste overdekte bloemenshow van Nederland, bij PR en marketingwerkzaamheden.
Client Service Director bij full service communicatiebureau Campaigns &Results en mede-eigenaar.
Campaigns &Results verzorgt de on- en offline campagnes voor het project destinatiemarketing voor zowel de Destinatiemarketingorganisatie Holland Boven Amsterdam als ook voor de destinatiemarketingopdracht voor de Kop van Noord-Holland vanuit de Kop Werkt! Tulpen Boven Amsterdam is een van de succesvolle campagnes die voortgekomen is uit de samenwerking tussen ondernemers, evenementen, gemeenten en HbA.
Marlies Groot is marketingmanager van destinatie marketingorganisatie Holland boven Amsterdam, dat onderdeel is van Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord.
De komende tijd zullen we de programmering aanvullen met dagelijkse livestreams over uiteenlopende onderwerpen. Wil je wekelijks de programmering per e-mail ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Ondernemingen hebben nu – en voorlopig – te maken met een nieuwe realiteit waarbinnen zij moeten opereren. De continuïteit van een bedrijf, vereniging of stichting hangt meer dan ooit af van het adaptief vermogen van de organisatie. De toegang tot relevante, actuele en inspirerende informatie is daarbij cruciaal. Vanuit die gedachte is het regionaal inspiratieplatform NHNEXT ontstaan. NHNEXT is een initiatief van Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord in samenwerking met regionale kennispartners. Wil je aansluiten als partner en ondernemers inspireren met jouw kennis of succesverhaal? Stuur dan een mail naar mail@nhnext.nl.
Bergerweg 200
1817 MN Alkmaar
072-5195774
mail@nhnext.nl
Dagelijks geprogrammeerde webinars, interviews met experts, interactieve spreekuren, tafelgesprekken, succesverhalen van ondernemers en uitdieping van actuele thema’s door deskundigen op onderwerpen als effectief thuiswerken, heruitvinden van businessmodellen, ondersteunende overheidsmaatregelen, slimme marketingstrategieën, flexibele kredietvormen, HR-vraagstukken et cetera. NHNEXT inspireert. Live.